• Moje recenze

Sbohem Harry Pottere

20. července 2011 v 14:17 | Lindsey

Přichází poslední dobrodružství ságy o Harry Potterovi. V tomto výpravném finále eskaluje bitva mezi dobrem a zlem do otevřené války čarodějného světa. Nikdy nebylo v sázce tolik jako teď. Nikdo už není v bezpečí. Je to ale Harry Potter, kdo možná bude muset podstoupit oběť největší, když se přiblíží rozhodující bitva s Lordem Voldemortem. Tady všechno končí.

Tak nám zabili Harryho. Je to za námi. Konec příběhů o chlapci, který přežil. Přežil Voldyho, bandu smrtijedů, ale autorčino pero již nezvládl. To, že je konec, mi došlo teprve až dnes, když jsem se dívala na fanouškovské video s Harrym Potterem. Sága, která mne doprovází již od dětství. Knihy, filmy, hry, plakáty, figurky, trička... to vše jsem stihla za roky své posedlosti nasbírat.

Na prvním filmu jsem byla v jedenácti letech. O Harrym Potterovi jsem slyšela poprvé. Po nějaké době jsme začali knihy číst v družině a ve škole. První čtyři díly mi půjčila kamarádka. K narozeninám už jsem dostala vlastní a stala se velkým fanouškem. Čekání na další díl bylo vždy utrpením. Kromě pátého dílu se knihy objevily až pod stromečkem. U sedmého dílu jsem nevydržela a přečetla jej na internetu, knihu až za pár měsíců.

A filmy? Zhruba do pátého dílu jsem nějakou podobnost či chybu neřešila. Líbily se mi. Ovšem šestka pro mne byla těžkým zklamáním. Z Harryho Pottera taková sračka?! Hrozně jsem se těšila na zfilmování scény u Gauntů, ale nic. Zato jsem se dozvěděla, že velký Harry Potter, chlapec, který přežil, si neumí zavázat tkaničku, jíst, najít blbou komnatu... prostě nic! Od této doby se mi začala vyskakovat vyrážka kdykoliv se Ginny objevila na scéně. První část sedmého dílu byla dobrá. První scéna, jak hrdinové opouští svůj domov, byla vážně nádherná. A soundtrack? Dokonalost!

Včera jsem konečně shlédla i druhou část. Přišli jsme před kino o hodinu dříve a přesto tam byla obrovská fronta. Když po půlhodině otevřeli, vznikla obrovská strkanice. Sestra měla ostré lokty a já výhodu v menších rozměrech, takže jsme přišli na řadu jako druhé. Většina míst už byla zamluvených. My jsme si ještě odskočili nakoupit, mezitím se fronta roztáhla a ti, co přišli pozdě, už čekali, jestli vůbec na ně zbydou lístky na zítra. Sál byl zaplněný! Vážně, v našem zapadákově jsem v životě nic takového neviděla, a to jsem častým návštěvníkem.
Samotný film mne příliš neuchvátil. Já ho prostě budu a budu srovnávat s knihou! Efekty a soundrack byly jako obvykle naprosto fantastické! První scéna, jak Severus sleduje Bradavice, mne naprosto uchvátila! ♥ Hrozně se mi pak líbilo podzemí v Gringottově bance a drak. I Princův příběh. Harry v lese. A jak Voldemort promlouval k ostatním? Dokonalost. Co mne naopak nezaujalo, ba přímo naštvalo, byl boj o Bradavice. Pár učitelů, studenti a brnění. A co zbytek? Snapeovo zmizení z Bradavic bylo sice technicky dokonalé, ale naprosto nechápu proč musel Harry vystoupit z řady přede všemi. Vážně chlapácké. A opět se do filmu dostaly romantické scény. Ok, chápu, že Ron a Hermiona se museli políbit, ale Harry a Ginny? A co Neville provolávající svoji lásku Lence? To si strčte někam!
Dalším zklamáním byl závěrečný souboj. Tvůrci zřejmě toužili po akčním filmu, a tak smíchali dohromady smrt hada, Voldyho a Belatrix. Že měl být had v bublině a po Harryho smrti už dávno pod drnem, to zjevně nikoho nezajímá. A Harryho skok z věže s Voldíkem?! Hlavního hrdinu už nebavilo být naživu, a tak se rozhodl zabít skokem z věže. Jak milé. Finch by ho jistojistě za tento kousek nepochválil. Kdo se má s nablblým hrdinou uklízet, že. Alespoň že Voldy zachoval dekorum. Zemřel si v klidu pouze před Harrym a rozpadl se na milion papírků. A místo toho, aby uspořádali mejdan na oslavu smrti nejmocnějšího čenokněžníka všech dob, pijí si všichni uvnitř čaj.
Asi takto bych ohodnotila film. Je mi jasné, že jsem ještě mnoho věcí zapomněla, ale to nejdůležitější jsem snad napsala.

Závěrem jsem vybrala ta nejlepší videa s Harrym Potterem, jaká jsem našla. Nejraději mám první a druhé. Jsou vážně úžasná ♥ Právě to první mne už mnohokrát během dnešního dne rozplakalo. Tak si je užijte : )

» Sucker Punch

10. července 2011 v 13:00 | Lindsey
Sucker Punch je epická akční fantasy, která nás zavede do světa živé imaginace mladé dívky, jejíž snový svět ji poskytuje útěk z temné reality. Nevázaná hranicemi času a prostoru je volná a může jít kamkoli, kam ji její mysl zavede a její neuvěřitelná dobrodružství stírají hranice mezi realitou a představivostí. Byla zavřena do ústavu proti své vůli, ale Babydoll neztratila vůli přežít. Je odhodlaná bojovat za svou svobodu, spolu se čtyřmi dalšími dívkami - přímočarou Rocket, ulicí protřelou Blondie, vždy loajální Amber a svéhlavou Sweet Pea - se pokusí utéct svému hroznému osudu a svým uchvatitelům, kterými jsou Blue, Madam Gorski a High Roller. Dívky v čele s Babydoll se pustí do fantastické bitvy proti všem a všemu od samurajů až po hady, přičemž mají k dispozici virtuální arzenál. Společně se musí rozhodnout, co všechno jsou ochotny obětovat, aby zůstaly živé. S pomocí Wise Mana jejich neuvěřitelná cesta - pokud bude úspěšná - je osvobodí.

Moje hodnocení » O tomto filmu jsem četla v programu kina. Realita a představivost dohromady? Vcelku dobrý nápad. Tento názor mi vydržel asi prvních dvacet minut. Při vstupu do bordelu jsem byla lehce zmatena a při první "akční" scéně jsem jen ztěží odolala pokušení ihned vypnout DVD přehrávač. Trapná napodobenina manga stylu, naprosto nepochopitelné bitky... Po návratu mezi zdi veřejného domu se mé znechucení změnilo v původní znudění. A přitom film začínal tak nadějně! Zpomalené záběry byly naprosto super a ta deprese, která z nich vyzařovala! Poté však nastupuje "snový svět" a vše je v p*deli. Původní kvalita filmu se bohužel navrací až na samém závěru. Když si odmyslím všechny ty nesmyslné střílečky a další, byl by to opravdu skvělý nápad. Od základu předělat představy a možná by se rozšířila řada několika málo kvalitních filmů. Alespoň soundtrack trochu zpříjemní jinak hrozný pocit z filmu.

» Teen Wolf

8. července 2011 v 13:00 | Lindsey
Scott je školní outsider. Stejně jako u spolužáků, tak i v lacrosovém týmu nemá úspěch. Jednoho dne jej v lesích napadne obrovský vlk a Scott se začíná měnit. Slyší a vidí věci, které by neměl. Má rychlejší reflexy, začíná se mu dařit v týmu. Pak ale přijde úplněk a Scott zjišťuje, že nic není zadarmo...

Moje hodnocení » Narazila jsem na tento seriál náhodou na internetu. Při první epizodě mi proběhlo hlavou: "Super! Konečně seriál, který není o upírech." Vážně mne zaujal. Po pár dílech nadšení ochladlo. Bohužel se nejedná o originalitu, nýbrž o spojení stokrát opakovaných postav, i když v jiném kontextu. Allison mi připomíná Elenu, Scott Stefana... Takto bych mohla pokračovat donekonečna. Pak mne také zarazila vlkodlačí proměna, ale podle všeho je nejspíše záměrně jiná. Příjemně mne překvapily lekací scény a záběry na mrtvé tělo... většinou se to v podobných seriálech neobjevuje. Jasně, do SAW má daleko, ale i tak je to super! I přes tyto námitky bych seriál hodnotila kladně. A roli neskutečně sexy kluka zastupuje Derek Hale. Aaach ♥ Už jen kvůli němu se vyplatí seriál sledovat : )

» Na vlásku

3. července 2011 v 16:01 | Lindsey
Na vlásku je animovaná hudební komedie plná efektů a dobrodružství o dívce, která má kouzelné vlasy zlaté barvy dlouhé víc než 70 stop. Princezna Locika je unesena z hradu svých rodičů již jako dítě a zamčena v tajné věži a touží po dobrodružství. Nyní je ve věku teenagera s bujnou fantazií a odhodlá se s pomocí temperamentního bandity provést velký husarský kousek. Locika a její komplici nacházejí dobrodružství, srdce, humor a vlasy… spoustu vlasů. Prozrazení jejího královského původu visí na nitce a její únosce je jim v patách. Tato komedie je převyprávěním klasické pohádky bratří Grimmů.

Moje hodnocení » Naprosto dokonalá nová pohádka od Disney! Trailer byl vážně vtipný a pohádka se ukázala ještě vtipnější! Nejvíc se mi líbil Maxime... ty jeho honičky s Flynnem byly naprosto dokonalé! A samotný obsah? Často se mi uprostřed filmu stává, že začnu přemýšlet o tom, kdy skončí a rozhlížím se po ostatních. U Na vlásku sotva jsem se rozhlédla, film byl pomalu o konce. A ačkoliv nemám ráda zpívání ve filmech, k této pohádce to prostě patřilo. Vážně naprosto dokonalá podívaná! A musím se přiznat, i když mi bylo jasné, že to skončí happyendem, stejně jsem u konce popotahovala x) Vřele doporučuji všem, kteří chtějí shlédnout kvalitní animák a ještě se u něj pobavit.

» Dexter

13. dubna 2011 v 21:18 | Lindsey
Dexter Morgan žije na slunném Miami pracuje u policie jako analytik krevních stop. Chodí s recepční Ritou, která má 2 děti a manžela zavřeného za domácí násilí. Po traumatu, které prodělal byl ve třech letech adoptován Morganovými. Oba rodiče už zemřeli, ale má nevlastní sestru Debru, se kterou má skvělý vztah. Na první pohled idylka. Jenže Dexter prakticky nic necítí a má silné nutkání zabíjet lidi, a tak se z něj stává sériový vrah. Jeho nevlastní jej usměrní tak, že jeho oběťmi jsou pouze zločinci, kteří nebyli dopadeni.

Moje hodnocení » Nad tímto seriálem jsem uvažovala hodně dlouho. Slyšela jsem samá skvělá doporučení, ale nějak nebyl čas. O víkendu jsem se k němu konečně dostala. Momentálně mám za sebou celou první řadu a musím říct, že recenze nelhaly. Seriál vážně stojí za to! Dokonalý nápad, skvělé obsazení obohacené o fantastický soundtrack. A Dextrův černý humor je pomyslná třešnička na dortu! První série byla vážně úžasná. Ačkoliv jsem již několik dílů tušila vraha, stejně mi nechyběl překvapivý závěr. Prozatím nemohu seriálu nic vytknout a těším se na další série.